Overslaan en naar de inhoud gaan

‘European Communication Monitor’-onderzoek 2010 van start

De ‘European Public Relations Education and Research Association’ (EUPRERA) is momenteel bezig met haar internationale onderzoek op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat worden de voornaamste uitdagingen voor communicatie professionals in de toekomst? Hoe vallen we op en leveren we onderscheidende diensten? Hoe beïnvloeden Social Media communicatie vraagstukken? Hoeveel verdienen PR professionals en zijn ze tevreden over hun baan?

related partner content for mobile comes here

Deze en andere vragen zullen worden beantwoord door de "European Communication Monitor 2010". De vragenlijst is tot 31 Maart beschikbaar via .

Met meer dan 1.800 deelnemers uit 34 landen voor het onderzoek in 2009 is de European Communication Monitor naar eigen zeggen het grootste en belangrijkste jaarlijkse onderzoek binnen het communicatievak. Het wordt uitgevoerd door professoren van elf erkende Universiteiten binnen het netwerk van EUPRERA, samen met de European Association of Communication Directors (EACD) en Communication Director Magazine. Het onderzoek wordt ondersteund door Grayling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in