‘European Communication Monitor’-onderzoek 2010 van start


Wat worden de voornaamste uitdagingen voor communicatie professionals in de toekomst? Hoe vallen we op en leveren we onderscheidende diensten? Hoe beïnvloeden Social Media communicatie vraagstukken? Hoeveel verdienen PR professionals en zijn ze tevreden over hun baan?
Deze en andere vragen zullen worden beantwoord door de "European Communication Monitor 2010". De vragenlijst is tot 31 Maart beschikbaar via www.communicationmonitor.eu.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet meer dan 1.800 deelnemers uit 34 landen voor het onderzoek in 2009 is de European Communication Monitor naar eigen zeggen het grootste en belangrijkste jaarlijkse onderzoek binnen het communicatievak. Het wordt uitgevoerd door professoren van elf erkende Universiteiten binnen het netwerk van EUPRERA, samen met de European Association of Communication Directors (EACD) en Communication Director Magazine. Het onderzoek wordt ondersteund door Grayling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid