Overslaan en naar de inhoud gaan

Enthousiaste klanten?

“Al 60.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“Al 60.000 klanten gingen u voor!” klinkt het trots op de banner van auto- en reisverzekeraar . Op de komen 4 van deze klanten in beeld en aan het woord. “Duidelijk, snel, goedkoop. En toch gewoon een grote verzekeraar”, vindt Kees Huijer. Ook Jacqueline Jaspers is positief: “ Duidelijke informatie op de website. Betaalbare premies.” Een testimonial-campagne in een tijd van social media? Dat getuigt van lef. Ik wil wel eens weten wie deze klanten zijn.

related partner content for mobile comes here

De landingspagina biedt geen verdere info, dus ik klik door naar de website van zelf.nl. Geen testimonial te vinden, maar wel de mogelijkheid om de verzekeraar te beoordelen via en . Op trustpilot.nl vind ik 3 beoordelingen door mensen die er geen probleem mee hebben onder hun eigen identiteit over zelf.nl te schrijven.

Ik begin met Linda Bood-de Jong, die ronduit tevreden is over haar keuze voor de verzekeraar. Dat is ook niet zo raar, want wat blijkt als ik haar google? Ze werkt als online marketeer bij , de initiatiefnemer van zelf.nl. Ik ga verder met Dylan Mouthaan, die meldt uitvoerig op zoek geweest te zijn naar een nieuwe reisverzekering en uitkomt bij zelf.nl. Dylan staat op LinkedIn als SEO-consultant bij . En wie wordt vermeld in de klantenlijst van dit bedrijf? Ja hoor: Zelf zelf. Ook de derde beoordeling komt van een goede bekende: Raoul Lemoine, wederom een consultant van OrangeValley. Ook hij is erg enthousiast over zelf.nl.

Ik ben er nog steeds niet achter wie de klanten achter de testimonials zijn.
Hopelijk duiken Kees, Jacqueline, Pieter en Franca in de reacties hieronder op.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in