Overslaan en naar de inhoud gaan

Design Bridge ontwerpt verpakkingen voor Cacao Barry

De B2B-chocoladeleverancier lanceert een systeem voor smaakelementen in cacao.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Design Bridge heeft de nieuwe brand identity en een complete verpakkingslijn gepresenteerd voor Cacao Barry, onderdeel van en leverancier van chocoladeproducten voor chocolatiers, chefs en banketbakkers.

related partner content for mobile comes here

Smaakprofielen
De smaakprofielen van cacao staan in de hoofdrol. Design Bridge ontwikkelde een ‘periodiek systeem van smaakelementen’, geïnspireerd door de wereld van wijn. Het systeem laat de veelheid aan producten zien middels illustraties, zoals technische röntgenbeelden van bloemen tot cacao-illustraties en waterverfschilderingen.

Kleur
‘Met het nieuwe design voor Cacao Barry laten we onze industrie zien dat er meer is dan de donkerbruine kant van cacao. Met de nieuwe lijn onthullen we de kleurrijke, frisse wereld van cacao,’ aldus Joost Lindeman, senior global marketing manager bij Cacao Barry.

TvM
In het oktobernummer van Tijdschrift van Marketing dat op 13 oktober verschijnt, staat een interview met Joost Lindeman.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in