Overslaan en naar de inhoud gaan

Derksen voorzitter IAB Nederland

Marco Derksen is gisteren tijdens de Algemene Ledenvergadering van het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) definitief tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast Derksen werden zeven bestuursleden (her)benoemd voor een periode van twee jaar. Marcel Udo (Telegraaf.nl) bekleedt de functie van vice-voorzitter, Erik Braam (ZenithOptimedia) blijft penningmeester en Bas Seelen (Wunderloop) is secretaris.

related partner content for mobile comes here

Sebastiaan Moesman (Reddion), Jeroen Mann (AD) en Arnoud van Leeuwen (zelfstandig) zijn leden met respectievelijk onderzoek, internationale betrekkingen en de taskforces in hun portefeuille.

Derksen: ‘Het is me een eer en genoegen om het voortouw te mogen nemen in de verdere uitbouw van het . Het IAB neemt al een prominente positie in als het gaat om bijvoorbeeld belangenbehartiging, kennis, standaardisering en bestedingen. Maar we streven natuurlijk naar meer. Ik wil dat het IAB vereenzelvigd wordt met een state-of-the-art, toegankelijke, innovatieve, objectieve en door leden gedragen organisatie.’

De komende weken gaat Derksen met name gebruiken om samen met het bestuur een concreet beleidsplan voor de periode 2007-2010 te ontwikkelen en uit te zetten onder de leden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in