Overslaan en naar de inhoud gaan

Spam neemt toe....en dat is...

De laatste poll ging over de toename van spam. Mensen ergeren zich er aan, maar wat kan de marketeer met die wetenschap?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De laatste poll ging over de toename van . Mensen ergeren zich er aan, maar wat kan de marketeer met die wetenschap?

related partner content for mobile comes here

314 stemmen kwamen binnen en 46 procent is hoopvol. Ze zeggen: 'dat lossen we nog wel op'.

29 procent haalt gelaten de schouders op en zegt dat je er gewoon mee moet leren leven.

En 25 procent is somber en meent dat spam uiteindelijk het einde van e-mail betekent.

De nieuwe poll gaat over de vraag welk instrument in 2007 nu eindelijk eens geschrapt kan worden.

Vorige week was de Evolve-sessie , maar die ging over 2006.
We kijken nu vooruit en presenteren een aantal marketinginstrumenten die al héééééél lang hoge verwachtingen oproepen, maar het nog steeds niet echt waarmaken.

Zijn deze instrumenten door de marketingbril gezien buitengewoon zinloos? Of moeten we nog geduld hebben?

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in