
In rondes van vijftien minuten krijgen studenten de kans om één op één meer kennis op te doen over hun communicatie.
De aanwezige reviewers:
- Jeroen Annokkee, veelbekroonde commercialregisseur (bekijk z'n reel)
- Boyd Coyner, creative director van Adidas' Impossible is Nothing-campagne, nu oprichter en co-executive-creative-director van bureau MeanWhile
- Peter Hamelinck, creative director G-Star
- Bart van der Vliet, global communication strateeg 'op zo'n beetje alle grote consumentenmerken'
- Karen de Loos, marketing- & communicatie consultant en pitch begeleider
- En de vier partners van Kingsday, 'samen goed voor een stuk of honderd internationale reclameprijzen'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeKingsday zal tijdens Zwarte Boekjes Avond overigens ook op zoek gaan naar een creatief (stagiairen)team om de burelen verder te versterken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee