Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo word je trending!

Steeds vaker grijpen bedrijven naar pr als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. In het nieuwe boek De PR-factor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BOEM!! Trending topic op Twitter, artikelen op vrijwel alle nieuwssites en in elke krant, radiojocks die de stunt met hun luisteraars delen, RTL Boulevard en De Wereld Draait Door. Niet lang daarna pakken ook de buitenlandse media het nieuws op.

related partner content for mobile comes here

De pr-campagne waarmee Hema in 2011 haar nieuwe push-up beha lanceert is een ongekend succes. Daar kan geen advertentie of commercial tegenop. Steeds vaker grijpen bedrijven naar pr als instrument om hun merk en producten in de spotlights te krijgen. Eenmaal succesvol lijkt het voor de buitenwereld vaak een toevallige samenloop van omstandigheden, in de praktijk is het bijna altijd het gevolg van een goed doordachte strategie.

Nieuwswaardig
In het nieuwe boek De PR-factor geven Marketing-pr-professionals Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa praktische tips en inzichten voor het bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content. Van het uitzetten van de strategie tot een contentanalyse en het bepalen van de juiste doelgroepen.

In het hoofd van de journalist
Ook krijgen lezers een kijkje in het hoofd van de gemiddelde journalist. Hoe beoordelen ze nieuws, waar knappen ze op af en wanneer worden ze echt enthousiast van een onderwerp? De PR-factor is onmisbaar leesvoer voor marketeers en communicatieprofessionals die hun boodschap willen teruglezen in krantenkolommen en magazines, op blogs en andere nieuwssites.

Slimme cases
'Pr goed en slim inzetten, betekent meer mensen bereiken op een geloofwaardige manier', vertelt De Barros Barbosa. In het boek staan veel succesvolle pr-showcases, onder meer over het eiland Aruba, National Geographic Channel en het 170-jarig bestaan van C&A. 'De PR-factor toont aan dat pr reen methodische aanpak vergt en meetbaar bijdraagt aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.'

Bestel nu:
De PR-factor (ISBN 9789491560538) is te bestellen via .
Prijs € 22,95 (incl. BTW).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in