Overslaan en naar de inhoud gaan

De Kuyper speelt met voorgemixte cocktails in op behoefte aan gemak in horeca

De destilleerder: ‘De horeca heeft niet altijd de tijd om zich volledig voor te bereiden om cocktails te mixen.’
Niks meer aan doen
Niks meer aan doen
Niks meer aan doen
Niks meer aan doen

De vraag naar cocktails in het uitgaanscircuit is ongekend groot. De Kuyper Royal Distillers, die zichzelf ‘dé favoriete cocktailpartner voor iedereen’ noemt, lanceert deze maand vijf De Kuyper Batched Cocktails voor zowel horecaketens als zelfstandige horecazaken: Espresso Martini, Pornstar Martini, Mojito, Strawberry Mojito en Piña Colada. Dat zijn (bijna) kant-en-klare cocktails (in 1 liter-flessen), die de horeca werk uit handen moeten nemen.

related partner content for mobile comes here

De Kuyper Royal Distillers: ‘We hebben De Kuyper Batched Cocktails ontwikkeld met onze horecapartners in het achterhoofd die hoogwaardige, heerlijk smakende cocktails willen serveren, maar niet altijd de tijd hebben om zich volledig voor te bereiden om ze te mixen. Er zijn geen concessies gedaan en we hebben kwaliteit voorop gesteld om zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven.’ Lucien Heusy, managing director Nederland, spreekt van ‘democratisering van cocktails’.

Doelgroep

De Kuyper zegt zich met zijn ‘Batched Cocktails’ te richten op zowel onafhankelijke bars en restaurants als ketens met een focus op hoge verkoopvolumes, snelheid en wisselend personeel. ‘De vijf cocktails kunnen zonder speciale bartenderervaring in minder dan een minuut en met een maximum van 1-2 ingrediënten op bijna elke locatie worden gemixt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in