Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief team maakt de overstap van Selmore naar Fitzroy

Koos van Nuenen en Joris van Ingen beginnen op 1 september bij Fitzroy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het duo werkte de afgelopen 4,5 jaar als creatief team bij Selmore voor klanten als ABN Amro, Bavaria en Sixt.

related partner content for mobile comes here

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy reageert opgetogen over de komst van het creatieve duo. &;Wij zijn erg blij met de komst van Van Nuenen en Van Ingen. Zij zijn het type hybride creatieven, die de toch lastige opdrachten van onze klanten goed kunnen tackelen.&;

Bij Fitzroy gaat het duo aan de slag voor klanten als Knab, Grolsch en FrieslandCampina.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in