Overslaan en naar de inhoud gaan

Corendon verandert reismerk Karin's Choice in By June, 'naam internationaal beter bruikbaar'

Daarnaast dekt de nieuwe naam de lading van het reismerk beter, zo zegt Corendon.
Corendon By June
Het nieuwe logo in een marketinguiting
© Afbeelding: Corendon
Corendon By June
Het nieuwe logo in een marketinguiting
© Afbeelding: Corendon

Touroperator neemt na twaalf jaar afscheid van de naam Karin's Choice als reismerk voor kleinschalige vakanties. De nieuwe naam By June past volgens Corendon beter bij 'de start van de zomer en het vakantiegevoel waar iedereen gedurende het jaar zo naar verlangt.' Volgens de touroperator is By June internationaal ook beter bruikbaar dan Karin's Choice.

related partner content for mobile comes here

Ontspannen zonvakanties

Debora de Roos, directeur marketing van Corendon, noemt de naamsverandering van Karin's Choice naar By June 'een spannende nieuwe fase voor het merk, waarin het zich nog meer wil profileren als dé keuze voor reizigers die op zoek zijn naar kleinschalige, verzorgde vakanties op idyllische bestemmingen [..]'

Die bestemmingen zijn 'geen exotische rondreizen of uitdagende safari's, maar gewoon ontspannen, zorgeloze vakanties in de zon', vervolgt Willem Langenberg, manager By June en GOFun. By June-vakanties zijn te boeken naar zes bestemmingen, waarvan twee buiten Europa. Het reismerk krijgt ondersteuning van moederbedrijf Corendon, dat ook de merken GOfun en Stip Reizen voert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
J Geelen

Een "Karin" heeft in Amerika geen positieve betekenis: het is de middelbare vrouw 'met pittig kapsel' die altijd wat te klagen heeft, op haar strepen staat en de manager wil spreken.
Je kent ze wel!
Geen goed merk voor te dure reizen, vanzelfsprekend.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in