Corendon verandert reismerk Karin's Choice in By June, 'naam internationaal beter bruikbaar'
Touroperator neemt na twaalf jaar afscheid van de naam Karin's Choice als reismerk voor kleinschalige vakanties. De nieuwe naam By June past volgens Corendon beter bij 'de start van de zomer en het vakantiegevoel waar iedereen gedurende het jaar zo naar verlangt.' Volgens de touroperator is By June internationaal ook beter bruikbaar dan Karin's Choice.
Ontspannen zonvakanties
Debora de Roos, directeur marketing van Corendon, noemt de naamsverandering van Karin's Choice naar By June 'een spannende nieuwe fase voor het merk, waarin het zich nog meer wil profileren als dé keuze voor reizigers die op zoek zijn naar kleinschalige, verzorgde vakanties op idyllische bestemmingen [..]'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDie bestemmingen zijn 'geen exotische rondreizen of uitdagende safari's, maar gewoon ontspannen, zorgeloze vakanties in de zon', vervolgt Willem Langenberg, manager By June en GOFun. By June-vakanties zijn te boeken naar zes bestemmingen, waarvan twee buiten Europa. Het reismerk krijgt ondersteuning van moederbedrijf Corendon, dat ook de merken GOfun en Stip Reizen voert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidEen "Karin" heeft in Amerika geen positieve betekenis: het is de middelbare vrouw 'met pittig kapsel' die altijd wat te klagen heeft, op haar strepen staat en de manager wil spreken.
Je kent ze wel!
Geen goed merk voor te dure reizen, vanzelfsprekend.