Overslaan en naar de inhoud gaan

Collecteweek en campagne Nierstichting

De Nierstichting houdt van 16 tot en met 22 september Nationale Collecteweek. Voorafgaand is een landelijke campagne gelanceerd, die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een nierpatiënt moet er veel voor over hebben om een beetje normaal te leven. Zo is het niet vanzelfsprekend om te werken, te sporten of om ergens naar toe te gaan. Dit thema staat centraal in de campagne. De campagne brengt het verhaal van een nierpatiënt tot leven, zodat mensen weten voor wie zij geven.

related partner content for mobile comes here

Onder het motto ‘Wat heb jij over voor een nierpatiënt? Steun de Nierstichting’ gaat de stichting in een radio- en televisiecommercial in op de impact van een nierziekte. Dit om mensen ervan te overtuigen dat zij een juiste keuze maken door de Nierstichting te steunen. Ook kan het publiek een gift te doen via sms. Dit kan door ‘NIER’ te sms’en naar 4333, waarbij één sms overeenkomt met een eenmalige gift van 2 euro. Daarnaast zet de Nierstichting haar en social media in om zo veel mogelijk mensen te bereiken.

Tijdens de collecteweek gaan in heel Nederland zo’n 80.000 vrijwilligers van deur tot deur om donaties in te zamelen voor de Nierstichting. Olympisch topzwemmer Joeri Verlinden (foto) is één van de ambassadeurs die zich tijdens de week inzetten voor de Nierstichting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in