
Met de opening gaat het Albert Heijn gemaksconcept in Duitsland officieel van start. Albert Heijn To Go geeft Duitse klanten ‘Gute Laune für unterwegs’, met verse, lekkere en gezonde producten voor directe consumptie. Voor consumenten die onderweg zijn en geen tijd hebben om even te zitten voor een broodje of een tussendoortje.
Het assortiment in de Akense Albert Heijn To Go kent veelal dezelfde producten als in Nederland, maar is toegespitst op de lokale behoeften. De winkel heeft bijvoorbeeld Mehrkorn Brötchen, Leibniz koekjes en Geflügelrolle. Op de foto: shopmanager Marco Schella en zijn team voor de deuren van het nieuwe filiaal.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeEind vorig jaar maakte Ahold zijn groeiambitie voor de Albert Heijn To Go formule bekend. De retailer wil 150 nieuwe gemakswinkels in Europa openen in de komende vijf jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee