Campagne rond I Shouldn't be Alive
Discovery Channel start maandag met de nieuwe serie I Shouldn't be Alive.
Deze wordt ondersteund met een grote marketingcampagne die…
Gedurende 3 weken zijn de commercials te zien op RTL 5 en Talpa. Het is volgens Discovery Channel uniek dat andere zenders een campagne toestaan van een tv-zender die niet uit hun eigen netwerk komt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
I Shouldn't Be Alive is een 14-delige serie waarin mensen centraal staan die de dood in de ogen hebben gekeken. Hun veelal traumatische ervaringen in het grensgebied tussen leven en dood en de dramatische seconden waarin ze door het oog van de naald kropen, worden realistisch en filmisch gereconstrueerd en gepresenteerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVanaf 10 april is de serie iedere maandag om 22.00 uur te zien. De campagne werd in eigen huis gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid