Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne rond I Shouldn't be Alive

Discovery Channel start maandag met de nieuwe serie I Shouldn't be Alive. Deze wordt ondersteund met een grote marketingcampagne die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gedurende 3 weken zijn de commercials te zien op RTL 5 en Talpa. Het is volgens Discovery Channel uniek dat andere zenders een campagne toestaan van een tv-zender die niet uit hun eigen netwerk komt.

related partner content for mobile comes here

I Shouldn't Be Alive is een 14-delige serie waarin mensen centraal staan die de dood in de ogen hebben gekeken. Hun veelal traumatische ervaringen in het grensgebied tussen leven en dood en de dramatische seconden waarin ze door het oog van de naald kropen, worden realistisch en filmisch gereconstrueerd en gepresenteerd.

Vanaf 10 april is de serie iedere maandag om 22.00 uur te zien. De campagne werd in eigen huis gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in