Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne NPO Radio 2 voor nieuwe ochtendshow Gerard Ekdom

De publieke zender wil de luisteraarsgroep 35+ bereiken én scoren in de ochtendspits.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dj Gerard Ekdom stapte onlangs over van 3FM om bij NPO Radio 2 de nieuwe ochtendshow te gaan presenteren: Ekdom in de Ochtend. De show is vanaf maandag 5 oktober elke werkdag van 6 tot 9 op de zender te beluisteren.

related partner content for mobile comes here

Jurre Bosman, zendermanager van NPO Radio 2: &;NPO Radio 2 koerst op vernieuwing en mikt daarbij op de luisteraarsgroep 35+. Voor het bereiken van deze luisteraars is de ochtendspits een belangrijk tijdslot. Onze doelgroep luistert radio om aangesloten te blijven op muziek en actualiteit, en dat doen ze voor een groot deel op weg naar het werk en in de auto. We zijn dan ook heel blij dat Gerard binnenkort elke werkdag in de ochtendspits bij ons te horen is. Zo krijgt het nieuwe geluid van de zender steeds verder vorm.&;

De campagne is ontwikkeld door Being There. In de campagne worden onder meer online spots, een tv-commercial en megamasten ingezet. In de tv-commercial wordt duidelijk dat de muzikale koers ergens tussen Mick Jagger en Ed Sheeran ligt. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


TV-commercial



Online spot



Online spot

Credits:
Opdrachtgever: NPO Radio 2, Jurre Bosman, Jochgem van der Mel
Creatie: Alwine de Jong, Paul van Raak
Strategie: Bas Velthuis
Producer: Lonneke Grotenhuis, Eric Smit
Regie: DPLLR, Nils Vleugels
Producer: DPPLR, Amber Akkermans
Geluid: Kaiser Sound, KlevR sounddesign
Muziek: Razorlight, &;In the morning&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in