Campagne Nike voor vrouwencollectie
‘Find yourself’ is de boodschap in de kersverse pan-Europese Nike-campagne voor de nieuwe vrouwencollectie schoenen en kleding.
De campagne is vanaf vandaag te zien in Europa. Ook in het Midden-Oosten en Zuid-Afrika komt de nieuwe collectie op de markt. De campagne werd gemaakt door Wieden & Kennedy, Amsterdam. 'Find Yourself' betreft verschillende vrouwen die aan het trainen zijn in de fitnesszaal: Competitor, Diva, Yoganista, Slacker, Action Hero en Gymaholic. De print, retail en outdoor campagne bestaat uit twaalf verschillende outdoor posters en twaalf spreads, aldus Adage. Voor de campagne zijn atletes uit meerdere landen aangetrokken om aan te geven dat ieder zijn eigen manier van sporten heeft.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid