Overslaan en naar de inhoud gaan

DM-man van het jaar: Harry Koorstra van TPG

Harry Koorstra, de directievoorzitter van TPG Post, is gekozen tot DM-man van het jaar. Dat is gisteren bekendgemaakt op het DMSA…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koorstra is bij TPG Post verantwoordelijk voor alle mailactiviteiten. Onder zijn leiding verschenen onder meer instrumenten als MailMonitor en MailEffect voor het verkrijgen van hogere efficiency en effectiviteit van direct mailings, de DM Benchmark voor vergelijking van dm-prestaties en de LoyaltyScan voor inzicht in zaken als koopgedrag, klantenbinding en -tevredenheid. DMSA-voorzitter Rob Benjamens: ‘Koorstra werkt in een markt waarbij bestedingen aan communicatie via de brievenbus 2,3 miljard Euro bedragen. De competitie in deze markt neemt toe door het toetreden van uitstekend opererende concurrenten. In een vroeg stadium heeft hij TPG Post op het spoor gezet van de nieuwe media, online communicatie. Hij doet dit met de terecht stellige overtuiging dat aan de basis van deze nieuwe vormen van commerciële communicatie de technieken en het gedachtegoed van de ‘oude’ beproefde direct marketing staat.’ Ook werd Koorstra geroemd om de manier waarop hij kennis over dm en de mediumtypen en hun werking stimuleert. Dit resulteerde in 2002 in de uitbouw van een DM Competence Center en het verschijnen van nieuwe onderzoeksresultaten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in