Overslaan en naar de inhoud gaan

BVA lanceert IDBC

De adverteerdersbond BVA heeft een nieuw vakgebied benoemd: IDBC. Een communicatie vakgebied, dat zich afspeelt binnen de convergentie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

IDBC staat voor Interactieve Digitale Beeldscherm Communicatie. De BVA presenteerde IDBC afgelopen dinsdag tijdens de tweede Masterclass van het BVA-initiatief Broadband Vital Advertisers. Volgens de bond liggen er grote kansen in dit nieuwe gebied, dat kan worden betreden via het zogenaamde ‘ON-IN’ stappenplan.

related partner content for mobile comes here

Binnen dit vakgebied groeien tv, pc, PDA, mobiele telefonie, game consoles, narrowcasting, et cetera naar elkaar toe. Volgens de BVA ligt de grote uitdaging van dit nieuwe vakgebied in het maken van de stap van 'overbodig merkbereik', naar 'betekenisvol /relevant merkbereik'.

Er wordt, naast haar huidige media commissies, een commissie IDBC in het leven roepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in