Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP: inkomensgroei 26 procent

WPP Group heeft het bureau-inkomen in het derde kwartaal met bijna 26 procent zien groeien naar 1,35 miljard pond in vergelijking met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rekening houdend met koersschommelingen en acquisities niet meetellend, komt het Britse concern uit op een inkomensgroei van bijna 5 procent. Alle regio’s deden het goed, behalve West-Europa. Noord-Amerika noteerde een plus van 26 procent, het Europese continent bijna 25 procent, de UK zo’n 10 procent. Azië, Latijns-Amerika, Afrika en het Midden-Oosten noteerden allemaal meer dan 25 procent inkomensgroei.

related partner content for mobile comes here

Als het gaat om de sectoren dan deed advertising en media het meer dan goed met een plus van 31 procent in vergelijking met dezelfde periode in 2004.

Kijkend over de eerste drie kwartalen dan groeide het inkomen met 23 procent. Like-for-like steeg het inkomen met 5,5 procent.

Ondanks de goede cijfers maakt WPP zich nog wel zorgen over de Amerikaanse economie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in