WPP: inkomensgroei 26 procent


Rekening houdend met koersschommelingen en acquisities niet meetellend, komt het Britse concern uit op een inkomensgroei van bijna 5 procent. Alle regio’s deden het goed, behalve West-Europa. Noord-Amerika noteerde een plus van 26 procent, het Europese continent bijna 25 procent, de UK zo’n 10 procent. Azië, Latijns-Amerika, Afrika en het Midden-Oosten noteerden allemaal meer dan 25 procent inkomensgroei.
Als het gaat om de sectoren dan deed advertising en media het meer dan goed met een plus van 31 procent in vergelijking met dezelfde periode in 2004.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKijkend over de eerste drie kwartalen dan groeide het inkomen met 23 procent. Like-for-like steeg het inkomen met 5,5 procent.
Ondanks de goede cijfers maakt WPP zich nog wel zorgen over de Amerikaanse economie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid