Overslaan en naar de inhoud gaan

Boútriba: Oosterse Bodycare voor kids

Op dit moment vindt in de Amsterdamse Bijenkorf de lancering plaats van Boútriba.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit moment vindt in de Amsterdamse Bijenkorf de lancering plaats van .

related partner content for mobile comes here

Een nieuw merk voor kinderverzorgingsproducten.
Opgezet door managing director Marc Stubbé van mediabureau Kobalt, die daar binnenkort weggaat, en zijn vrouw Naomi.

Goed, wat is het?

Boútriba. Pure bodycare for kids, zo wordt het neergezet. Voor kids tussen de vier en 14 jaar.

In de uitnodigingsbrief staat:

'Ik geloof?in het eigen temperament van kinderen, in het koesteren van hun uniekheid, dat ieder kind zichzelf mag zijn en dat jij als ouder je kind kan geven wat het nodig heeft: aandacht en de beste zorg.'

Vanuit deze gedachte zijn de Stubbé's drie jaar geleden gestart met de ontwikkeling van Boútriba. Geïnspireerd door een Oosterse manier van verzorgen en een Westers psychologisch model. Voor ieder kind, met zijn of haar eigen temperament, hebben ze een lijn van natuurzuivere verzorgingsproducten ontwikkeld.

'Die door de samenstelling van handgemaakte extracten en essentiële oliën de kracht van kinderen ondersteunt. De productlijnen en temperamenten zijn herkenbaar aan een kleur. Groen voor het verantwoordelijke kind, geel voor het leergierige kind, rood voor het avontuurlijke kind en blauw voor het gevoelskind. Een speciale witte lijn is ontwikkeld voor de gevoelige huid.'

Het klinkt wat zweverig, maar ze schrijven: 'Boútriba wil met haar filosofie eeuwenoude tradities terugbrengen. Die ons leerden dat fysiek contact, aanraken en massage de belangrijkste peilers zijn voor het geestelijk en lichamelijk welzijn van kinderen. Met de producten van Boútriba wil ik ouders ondersteunen om het natuurlijke contact met hun kind te versterken.'

Hoe dan ook. De verkoop start in zeven filialen van de Bijenkorf. Behalve via de Bijenkorf gebeurt dat verder via het Tupperware-model bij mensen thuis en via een eigen webwinkel.

In het FD, zegt Stubbé: 'Deze producten hebben een verhaal nodig. Dat verhaal kunnen we in de supermarkt niet kwijt.'

Voor dat speciale effect moet wel 6,50 tot 12 euro per product worden neergelegd. Onderzoek is er niet gedaan. Het is puur op buikgevoel in de markt gezet.

Ben benieuwd hoe dat loopt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in