Overslaan en naar de inhoud gaan

Wakker worden met ... Le Coq Sportif

Via de site van retromerk Le Coq Sportif kun je vanaf 11 september je vrienden en vriendinnen wakker laten bellen door een BN'er.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via de site van retromerk kun je vanaf 11 september je vrienden en vriendinnen wakker laten bellen door een BN'er.

related partner content for mobile comes here

Voor deze campagne hebben -ja, daar is ze weer- (deze hockeyster loopt rond op gouden schoenen van het sportmerk), Willy Wartaal () en komiek Arie Koomen elk een originele boodschap ingesproken.

De berichten staan op de speciale microsite (vanaf 11 september in de lucht) van Le Coq Sportif.

Het gekozen bericht wordt vervolgens (gratis) afgespeeld op de mobiele telefoon van een vriend of vriendin, op ieder gewenst tijdstip. De ontvanger van het bericht (dat 30 seconden duurt) krijgt een e-mail waarin staat wie de afzender is.

Le Coq Sportif ondersteunt de actie onder andere met een campagne op (het merk heeft inmiddels 1645 'vrienden' verzameld) en een nieuwsbrief. De actie moet met name de merkbeleving bij de consument vergroten.

Het sportmerk opende eerder een in de Amsterdamse Wolvenstraat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in