
Via de site van retromerk Le Coq Sportif kun je vanaf 11 september je vrienden en vriendinnen wakker laten bellen door een BN'er.
Voor deze campagne hebben -ja, daar is ze weer- Fatima Moreira de Melo (deze hockeyster loopt rond op gouden schoenen van het sportmerk), Willy Wartaal (De Jeugd van Tegenwoordig) en komiek Arie Koomen elk een originele boodschap ingesproken.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe berichten staan op de speciale microsite (vanaf 11 september in de lucht) van Le Coq Sportif.
Het gekozen bericht wordt vervolgens (gratis) afgespeeld op de mobiele telefoon van een vriend of vriendin, op ieder gewenst tijdstip. De ontvanger van het bericht (dat 30 seconden duurt) krijgt een e-mail waarin staat wie de afzender is.
Le Coq Sportif ondersteunt de actie onder andere met een campagne op Hyves (het merk heeft inmiddels 1645 'vrienden' verzameld) en een nieuwsbrief. De actie moet met name de merkbeleving bij de consument vergroten.
Het sportmerk opende eerder een brand store in de Amsterdamse Wolvenstraat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee