Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi's heeft het moeilijk en Lonsdale is dood

In het Tijdschrift voor Marketing dat morgen verschijnt neemt Euro RSCG in de rubriek BrandMomentum de kledingmerken onder de loep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welke merken hebben volgens de Nederlandse consument in kracht gewonnen en welke verliezen hun merkkracht? Euro RSCG komt tot een getal, het BrandMomentum, door de mensen die vinden dat het merk zwakker is geworden af te trekken van de mensen die denken dat het merk sterker is geworden.

related partner content for mobile comes here

Op een samenvatting (zonder de fashionmerken overigens, die staan wel in de print-uitgave) en daaruit blijkt dat Levi's aan terrein verliest. Bij de sportmerken is Nike nog nummer een.

Lonsdale is helemaal persona non grata geworden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in