Levi's heeft het moeilijk en Lonsdale is dood
In het Tijdschrift voor Marketing dat morgen verschijnt neemt Euro RSCG in de rubriek BrandMomentum de kledingmerken onder de loep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Welke merken hebben volgens de Nederlandse consument in kracht gewonnen en welke verliezen hun merkkracht? Euro RSCG komt tot een getal, het BrandMomentum, door de mensen die vinden dat het merk zwakker is geworden af te trekken van de mensen die denken dat het merk sterker is geworden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op marketing-online.nl een samenvatting (zonder de fashionmerken overigens, die staan wel in de print-uitgave) en daaruit blijkt dat Levi's aan terrein verliest. Bij de sportmerken is Nike nog nummer een.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLonsdale is helemaal persona non grata geworden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid