Overslaan en naar de inhoud gaan

Bij FBTO doe je, ook online, alles zelf

Verzekeraar FBTO trekt zijn campagnethema ‘Verzekeren kan je zelf’ door naar een internetactie, ontwikkeld door Tribal DDB.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internetters worden opgeroepen om FBTO te vertellen wat zij al heel lang zouden willen kunnen, en waarom zij juist dat ene ding onder de knie willen krijgen. Hoofdprijs: lessen, clinics, een cursus of wat er maar nodig is om het te leren.

related partner content for mobile comes here

Het draait om creativiteit: deelnemers aan de actie mogen filmpjes, foto's, collages of bijvoorbeeld een rap inzenden. Daarnaast gaat het echter ook om het verzamelen van de meeste stemmen want uit de tien inzendingen met de meeste selecteert een jury de definitieve winnaar.

De actie is zo opgezet dat maximale 'viral' effecten mogen worden verwacht. Voor de actiebanners zijn vijf filmpjes uit het archief van het tv-programma "De leukste thuis" geselecteerd, die als voorbeeld dienen voor de inzenders en tegelijkertijd heel eenvoudig kunnen worden doorgestuurd naar vrienden en bekenden.

De actie is vorige week gestart en de actiesite is te bereiken via . De actiebanners worden uitgeserveerd via het MSN, Lycos en Zylom netwerk. Daarnaast wordt de campagneboodschap via radiocommercials der de aandacht gebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in