Ben kleurt GeenStijl blauw


De twijfelcampagne van telecomaanbieder Ben wordt voortgezet op GeenStijl.
Bezoekers van de website kunnen op een speciale pagina vragen stellen aan online orakel 'Lieve Kitty'. Vergelijk het met zo'n zwarte bol die je kunt schudden voor een antwoord.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe makers sporen bezoekers aan om vooral met serieuze vragen te komen, maar dat is natuurlijk roepen tegen dovemansoren.
Ben is als adverteerder (nog) niet als zodanig herkenbaar; op dit moment is alleen de bekende roze steunkleur van GeenStijl overal aangepast in Ben-blauw.
Ik ben dus benieuwd hoe bezoekers zullen reageren als blijkt dat ze met een adverteerder chatten?
Om de campagne aan te jagen worden er banners en advertorials ingezet.
Credits:
Bureau: Kumpany en News Media
Strategie: Yves Kummer
Creatie: News Media
Productie: GeenStijl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid