Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben kleurt GeenStijl blauw

De twijfelcampagne van telecomaanbieder Ben wordt voortgezet op GeenStijl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twijfelcampagne van telecomaanbieder wordt voortgezet op .

related partner content for mobile comes here

Bezoekers van de website kunnen op een vragen stellen aan online orakel 'Lieve Kitty'. Vergelijk het met zo'n zwarte bol die je kunt schudden voor een antwoord.

De makers sporen bezoekers aan om vooral met serieuze vragen te komen, maar dat is natuurlijk roepen tegen .

Ben is als adverteerder (nog) niet als zodanig herkenbaar; op dit moment is alleen de bekende roze steunkleur van GeenStijl overal aangepast in Ben-blauw.

Ik ben dus benieuwd hoe bezoekers zullen reageren als blijkt dat ze met een adverteerder chatten?

Om de campagne aan te jagen worden er banners en advertorials ingezet.

Credits:
Bureau: Kumpany en News Media
Strategie: Yves Kummer
Creatie: News Media
Productie: GeenStijl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in