Autovisie komt met Avanti
Avanti: zo heet een nieuw blad van Autovisie. Het blad is 'made by Autovisie' maar heeft een heel andere invalshoek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Avanti richt zich niet alleen op uitgesproken autoliefhebbers, maar ook op levensgenieters met een brede belangstelling. Avanti zoomt bovendien niet altijd in op de auto, maar juist op de mensen eromheen, aldus Autovisie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Avantie brengt ook artikelen over 'tijdloos mooie, en daarvoor iconische gebruiksvoorwerpen, zoals de Riva Aquarama, de Airstream Clipper-caravan'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAvanti, (voorlopig) een eenmalig magazine, ligt vanaf donderdag 9 april 2009 voor € 4,95 in de winkel, maar is sinds 1 april al verkrijgbaar op de AutoRAI. Daar werd de cover van het nieuwe magazine onthuld door Spyker-baas Victor Muller en Donkervoort-ceo Joop Donkervoort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid