Overslaan en naar de inhoud gaan

Audi gebruikt stomme film om te benadrukken hoe stil elektrische auto’s zijn

Campagne wordt via print uitgerold.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In een nieuwe campagne komt automerk Audi met printuitingen die het uiterlijk hebben van de vroegere stomme films. In de printcampagne wordt namelijk de sfeer van een stomme film gebruikt inclusief verschillende bijpassende begeleidende teksten. Deze benadrukken vooral hoe stil een nieuwe Audi is.

related partner content for mobile comes here

Audi wil met deze campagne de stille technologie, genaamd e-tron, uitlichten. Deze technologie is elektrisch en vooral heel erg stil. Met de uiting ‘The future will be silent too’ wil het automerk benadrukken dat de nieuwste technologie moet zorgen voor onder meer minder uitstoot en een geluidloos autoritje.

Credits


Bureau: DDB, Spain
Executive Creative Director: Jaume Badia
General Creative Director: José María Roca de Viñals
Creative Director: Guille Ramirez Art Director: Fran Arguijo
Copywriter: Carlos Weil
Producer: Ana Ortiz
Account Director: Paqui González
Account Manager: Vero Martín, Rosa Ortega
Illustraties: Wild Pony Studio

Copywriter: Carlos Weil


Producer: Ana Ortiz
Account Director: Paqui González
Account Manager: Vero Martín, Rosa Ortega
Illustraties: Wild Pony Studio


Account Manager: Vero Martín, Rosa Ortega
Illustraties: Wild Pony Studio


Illustraties: Wild Pony Studio

Illustraties: Wild Pony Studio

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in