Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel blijft bij Doom & Dickson

Doom & Dickson heeft de pitch voor het Amstel-account gewonnen. Het betekent dat het biermerk bij het bureau blijft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken schreef dit najaar een pitch uit voor het Amstel-account. Het gehele merkenportfolio van Heineken Nederland is onder de loep genomen en er is een nieuwe strategie ontwikkeld voor Amstel, die het marktaandeel van het biermerk moet verhogen. Doom & Dickson, dat sinds 2004 voor Amstel werkt, ging in de competitie de strijd aan met Alfred, Etcetera en Y&R Not Just Film en won dus.

related partner content for mobile comes here

Maud Meijboom, marketingmanager Amstel: 'We hadden de bureaus om een big idea gevraagd. D&D bleek de beste strategische onderbouwing te hebben in combinatie met het beste creatieve concept. Het is heel goed mogelijk dat we bij de presentatie al meteen de nieuwe campagne hebben gezien.' Wel zegt Meijboom dat de pay-off 'Ons Bier' waarschijnlijk gaat verdwijnen.

In het voorjaar (rond april/mei) gaan we het nieuwe werk van Doom & Dickson voor Amstel zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in