Amstel blijft bij Doom & Dickson
Heineken schreef dit najaar een pitch uit voor het Amstel-account. Het gehele merkenportfolio van Heineken Nederland is onder de loep genomen en er is een nieuwe strategie ontwikkeld voor Amstel, die het marktaandeel van het biermerk moet verhogen. Doom & Dickson, dat sinds 2004 voor Amstel werkt, ging in de competitie de strijd aan met Alfred, Etcetera en Y&R Not Just Film en won dus.
Maud Meijboom, marketingmanager Amstel: 'We hadden de bureaus om een big idea gevraagd. D&D bleek de beste strategische onderbouwing te hebben in combinatie met het beste creatieve concept. Het is heel goed mogelijk dat we bij de presentatie al meteen de nieuwe campagne hebben gezien.' Wel zegt Meijboom dat de pay-off 'Ons Bier' waarschijnlijk gaat verdwijnen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn het voorjaar (rond april/mei) gaan we het nieuwe werk van Doom & Dickson voor Amstel zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid