Overslaan en naar de inhoud gaan

AMMA introduceert 2 nieuwe categorieën

Beste Engagement Strategie en Beste Media Performance.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De AMMA awards belonen de beste mediaprestaties van een jaar. Met de toevoeging van de genoemde categorieën wil de organisatie inspelen op de ontwikkelingen in het mediavak.

related partner content for mobile comes here

De award voor ‘Beste Engagement Strategie’ beloont de strategie die de consument daadwerkelijk betrekt en activeert.
De ‘Beste Media Performance’ is bedoeld voor de media inzet die bijdraagt aan het realiseren van business doelstellingen door middel van een verandering in gedragscomponenten.

De ‘Beste Interactieve Mediastrategie’ komt te vervallen en daarmee wordt het aantal categorieën elf.

De criteria in de categorie ‘Beste Creatieve Gebruik van een Medium’ zijn verruimd en daarmee is de titel ook aangescherpt naar ‘Beste Gebruik van een Medium’.

Naast de aanpassingen in de categorieën zijn ook de criteria binnen de categorieën waar nodig aangescherpt en geactualiseerd.

De AMMA organisatie nodigt nadrukkelijk alle mediabureaus uit om in te zenden voor ‘Mediabureau van het jaar’. Deze categorie is zeker niet alleen voorbehouden aan fullservice media(advies) bureaus, maar staat open voor alle bureaus die services bieden op het gebied van media strategie, planning, inkoop en optimalisatie van media en middelen, dus ook voor specialistische bureaus binnen dit vakgebied.

De 11 AMMA categorieën voor 2016 zijn

Beste Gebruik van een Medium
Beste Engagement Strategie
Beste Media Innovatie
Beste Media Performance
Beste Media Strategie
Media-adverteerder van het jaar
Mediabureau van het jaar
Media-exploitant van het jaar
Hans du Chatinier-prijs
Carl Lipp-prijs
YIM Mediatalent van het jaar

Voor de eerste negen categorieën wordt net als ieder jaar een professionele vakjury samengesteld. De nominaties en winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs (mediavertegenwoordiger van het jaar) worden bepaald door een online enquête onder adverteerders en mediabureaus.
Het YIM Mediatalent van het jaar wordt door een jury gekozen aan de hand van een workshop waarin een case moet worden uitgewerkt en gepresenteerd.

Vanaf maandag 1 februari is inzenden mogelijk via

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in