Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerika weg na reorganisatie FHV

FHV Group bestaat voortaan aan twee bedrijven, FHV BBDO en Inc-21, die elk diverse ‘zelfstandig opererende entiteiten’ omvatten.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De leiding wordt vanuit de twee werkmaatschappijen waargenomen door Jacques Kuyf (FHV BBDO), Jack de Graaff (Inc-21), tezamen met Wouter van Kan. Deze laatste is nu drie jaar chief financial officer van de groep. Colin Mills blijft eindverantwoordelijk voor alle internationale accounts in de FHV Group.

related partner content for mobile comes here

De bedrijven die als ofhankelijke entiteiten deel uitmaken van FHV BBDO zijn FHV BBDO, Proximity, Atmosphere, FHV Content, Het Reklameteam en Xsaga, terwijl Inc-21 Inc-21, Signum interne communicatie en Signum Niehe Events omvat.

FHV laat weten dat besloten was, in samenspraak met BBDO, om in de markt verder te werken aan een vergaande integratie van de activiteiten, ‘op basis van twee complementaire en slagvaardige proposities.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in