Actiecampagne Grolsch en Eredivisie
Merkactivatiebureau Kumpany verzorgt het concept en de uitvoering van de actiecampagne ‘Grolsch, supporter van voetbal in het Oosten’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met deze actie willen Grolsch en de Betaald Voetbal Organisaties (BVO's) in Oost-Nederland de voetballiefhebbers in de regio laten genieten van voetbalwedstrijden uit de Eredivisie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zo krijgen consumenten bij aankoop van Grolsch bier een gratis dvd met de hoogtepunten van hun club van het afgelopen seizoen. Consumenten en amateurvoetbalverenigingen kunnen gratis Eredivisie Live ontvangen en amateurteams maken kans op het spelen van een voetbalwedstrijd in De Grolsch Veste, het stadion van FC Twente. Met deze actie wil Grolsch twee van haar passies combineren: voetbal én de regio.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe actie wordt ondersteund door FC Twente, Heracles en De Graafschap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid