
De commercial maakt deel uit van de Defensie-campagne 'Je moet het maar kunnen' van arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam.
Omdat Defensie - dat jaarlijks zo'n 4500 militairen werft voor de Marine, de Landmacht, de Luchtmacht en de Marechaussee - zich niet alleen op jongeren maar ook op hun influentials richt, wordt de wervingsfilm op tv, bioscoop en online vertoond voor een breed Nederlands publiek.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPWerken bij Defensie. Je moet het maar kunnen.
Credits
Opdrachtgever: Ministerie van Defensie
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Robbie Bax, Kris Manders en Paul Klaessen
Bureau: Steam
Creatie: Maarten Kuipers, John Horjus, Cyril Chermin
Account: Marco van Rookhuijzen, Mariska van den Belt
Productie: Caviar
Director: Bram van Alphen
DoP: Bjorn Charpentier
Editor: Govert Janse
Post Production: The Ambassadors
Muziek: LittleWonder
Geluid: Recsound
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee