Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldtickets.nl lanceert provocerende campagne

Reisaanbieder Wereldtickets.nl heeft een provocerende social mediacampagne gelanceerd met als thema 'Enkele reis terug.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op een van de uitingen is een man uit het Midden-Oosten te zien met daarnaast de tekst 'Alle theedrinkers '. Iedereen die iets of iemand een 'enkele reis terug' wenst kan die melden via Twitter, Facebook of Hyves en maakt daarmee kans op een reischeque van 500 euro bij Wereldtickets. Marketing manager Hicham Issaouti van verklaart waarom voor de strategie is gekozen: 'We hebben geen massa media budgetten maar willen een campagne die bij de massa opvalt, die in elke kroeg over tafel gaat, één die de ‘massa’ inzet.'

related partner content for mobile comes here

De campagne werd gemaakt door . Creatief directeur Marco de Boer: 'Voor mij is iemand een enkele reis terug wensen niet meer dan een schimpwoord, straattaal voor iemand die normaal moet doen. De nieuwe Heaumeau. Het gaat om de eerlijke samenleving waarin we mogen aangeven met wie we niet door een deur kunnen. Of dat nu dat groepje in het winkelcentrum is, die besluiteloze bestuurder of het middelpunt van Haagse aandacht.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in