Overslaan en naar de inhoud gaan

Weer twee nieuwe MolBloggers!

Het gaat goed met MolBlog. De pageviews en bezoekersaantallen blijven fors stijgen en deze maand zullen we weer over de aantallen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om het afwisselend en fris te houden breiden we het aantal MolBloggers weer uit.

related partner content for mobile comes here

Nadat ik en al aankondigde, volgen er nu weer twee.

Edward van de Ridder komt van TBWA, waar hij 12 jaar werkte en de laatste 6 jaar als strategy director/partner actief was. Per 1 oktober begint hij een nieuw bureau dat zich bezighoudt met content driven marketing.

Citaat: 'Hierbij gaat het om het realiseren van de juiste content voor merken in de breedste zin van het woord: tv, internet, mobiel, radio, film, print etc.'
Een site heeft hij nog niet.

De tweede nieuwkomer is Bastiaan Krips. Hij is 30 en heeft gewerkt bij Huijskens&Ishta als adviseur corporate communicatie. Sinds 2 jaar is hij oprichter/directeur van , dat zich bezighoudt met joint marketing concepten.

Beiden hebben de afgelopen dagen hun sporen al achter gelaten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in