Overslaan en naar de inhoud gaan

WebAds en WunderLoop met behavioral targeting

WebAds Interactive Advertising en WunderLoop gaan samenwerken in behavioral targeting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WebAds introduceert dat op haar netwerk en maakt daarbij gebruik van de gespecialiseerde software van WunderLoop. Behavioral targeting is het aanbieden van gepersonaliseerde advertenties op basis van profielgegevens en surfgedrag van bezoekers.

related partner content for mobile comes here

Managing partner WebAds Tjeerd Kooij: ‘De vraag bij adverteerders naar de mogelijkheid om nog gerichter advertenties aan te bieden is groot. Behavioral targeting, waarbij niet alleen gekeken wordt naar profielgegevens, zoals leeftijd en geslacht, maar ook naar het surfgedrag van internetgebruikers, levert aantoonbaar betere resultaten op. De internetgebruiker krijgt advertenties te zien die relevant zijn voor hem of haar en dat verhoogt de aandacht en waardering voor de advertenties enorm.’
Ook andere partijen, waaronder De Telegraaf, zijn bezig met behavioral targeting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in