'Ook fast-forward commercial werkt'
Ook televisiecommercials die fast-forward worden bekeken, wekken bij kijkers emoties en gevoelens op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ze hebben zelfs dezelfde communicatiewaarde als spots die in normale snelheid worden bekeken, zo blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse televisiezender NBC. Adverteerders denken dat door de populariteit van digitale videorecorders als TiVo hun commercials nauwelijks of uitsluitend ‘versneld’ worden bekeken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar volgens het onderzoek van NBC blijft zelfs de fast-forward spot bij de kijker hangen. Bij proefpersonen bleken ze ‘emoties en klamme handen’ op te wekken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: New York Times via Sync.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid