Overslaan en naar de inhoud gaan

'Ook fast-forward commercial werkt'

Ook televisiecommercials die fast-forward worden bekeken, wekken bij kijkers emoties en gevoelens op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze hebben zelfs dezelfde communicatiewaarde als spots die in normale snelheid worden bekeken, zo blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse televisiezender NBC. Adverteerders denken dat door de populariteit van digitale videorecorders als TiVo hun commercials nauwelijks of uitsluitend ‘versneld’ worden bekeken.

related partner content for mobile comes here

Maar volgens het onderzoek van NBC blijft zelfs de fast-forward spot bij de kijker hangen. Bij proefpersonen bleken ze ‘emoties en klamme handen’ op te wekken.

Bron: New York Times via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in