Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes 2007

De term Social Media Optimalisation (SMO) houdt kort door de bocht in, het bewerken van sites als Digg, Flickr en Youtube om niet alleen je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De term (SMO) houdt kort door de bocht in, het bewerken van sites als Digg, Flickr en Youtube om niet alleen je linkpopulariteit te verhogen, maar ook om je content makkelijker en sneller te verspreiden (viral).

related partner content for mobile comes here

SMO wordt dan ook tot het vakgebied van gerekend. (Lees ook de voor SMO)

Dit was voor een reden om verslag te doen van via content, gevonden op Social Media Sites. Goed om te zien of van deze manier van Interactive marketing wordt gebruikt door de groep experts ter plaatsen. Het stellen van deze vraag geeft me ook de verplichting om hier goed onderzoek naar te doen. Helaas gaat dit, door tijdgebrek, zonder jullie hulp niet lukken.

Wat we hebben tot nu toe gevonden hebben, is en enkele filmpjes op Youtube.

Gelukkig zijn de nieuwssites en blogs wel actiever, o.a.:
-
-
-

Zeker noemenswaardig !

Verdere aanvullingen, laat je comments achter!

Ohja...filmpje:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in