Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom je op een dag een flesje shampoo van 50 euro koopt

Hoe krijgt Hairstory uit New York de consument zo gek om 50 euro voor een flesje 'shampoo' neer te tellen? Een kwestie van storytelling.
Miniatuurvoorbeeld
New Wash van Hairstory
© Hairstory
Miniatuurvoorbeeld
New Wash van Hairstory
© Hairstory

In alles heeft iedereen zijn eigen prijsreferentie. Als je g’woon koffiecartridges koopt voor 20 cent per stuk, schrik je terug voor de Caramelito van Nespresso van 47 cent. Waar de één 7 euro voor een fles wijn duur vindt, begint een ander pas bij 25 euro per fles zuinig te kijken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in