Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo van BrandConnection naar Mindshare

Genoodzaakt door internationale afspraken heeft Volvo Nederland Personenauto B.V. per 1 augustus haar mediabelangen ondergebracht bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volvo Cars is in 1999 overgenomen door Ford Motor Company. Mindshare is het mediabureau van Ford.

related partner content for mobile comes here

Olaf Michielse, managing director van BrandConnection: “Ik wil mijn waardering uitspreken voor de open en heldere wijze waarop Volvo het proces van mogelijk vertrek tot aan de beslissing over te stappen naar Mindshare met ons heeft gecommuniceerd. Hoewel wij ver buiten deze beslissing stonden, zijn wij toch zeer betrokken geweest met het proces binnen Volvo Nederland".

Volvo was sinds 1993 klant bij BrandConnection, tot september 1999 bij Initiative Media Apeldoorn. BrandConnection, een zusterbureau van Initiative Media Nederland en onderdeel van de IPG group,werd toen gelanceerd als nieuw fullservice media-adviesbureau. Voor BrandConnection vormt onderzoek en modellering van media- en effectvariabelen een belangrijke basis. Tot de klantenkring van BrandConnection behoren Sara Lee/DE, Friesland Coberco Diary Foods, Groen Links, Wella Nederland, Struik Foods, Six Flags Holland en La Compagnie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in