Overslaan en naar de inhoud gaan

Veel ingezonden mobile cases voor de MMMA

Voor de tweede editie van de Mobile Media & Marketing Awards zijn in totaal meer dan 70 cases ingezonden in de verschillende categorieën.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

De MMMA is de jaarlijkse award show voor de mobiele industrie in Nederland. Tijdens de MMMA worden de beste voorbeelden van mobile marketing, mobile publishing en van mobiele bedrijfs-toepassingen beoordeeld en beloond, door een onafhankelijke vakjury.

De MMMA is dit jaar op dinsdag 8 mei 2012 om 16.00 uur in de Beurs van Berlage het slotprogramma van de Mobile Convention. De MMMA heeft als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Vorig jaar waren de winnaars: KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en Buienradar.

Cases inzenden
Vanaf half maart konden cases in vijf verschillende categorieën worden ingezonden door adverteerders, uitgevers, bureaus en andere organisaties.

Best Mobile Advertising Campaign
Best Mobile Interaction Platform - Consumers
Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters
Mobile Marketer of the Year
Best Mobile Business Platform
Voor iedere categorie is een vakjury samengesteld, bestaande uit drie onpartijdige (mobiele) experts die op een objectieve manier alle cases beoordelen aan de hand van strenge criteria. De vakjury selecteert deze week uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal vijf nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van de MMMA 2012. De hoofdjury bestaat dit jaar uit Jan Driessen (BVA), Joris van Heukelom (IAB Nederland), Lot Keijzer (LinkedIn), Sander Kranenburg (PwC) en Gijs Vroom (Emerce). Juryvoorzitter is Frank Eijken.

Ook wordt er dit jaar weer volop gestemd door het publiek op hun favoriete mobiele apps. Stemmen kan nog tot 1 mei via www.mmma.nl.

Mobile Marketing Nederland 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in