Veel ingezonden mobile cases voor de MMMA
[PERSBERICHT]
De MMMA is de jaarlijkse award show voor de mobiele industrie in Nederland. Tijdens de MMMA worden de beste voorbeelden van mobile marketing, mobile publishing en van mobiele bedrijfs-toepassingen beoordeeld en beloond, door een onafhankelijke vakjury.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe MMMA is dit jaar op dinsdag 8 mei 2012 om 16.00 uur in de Beurs van Berlage het slotprogramma van de Mobile Convention. De MMMA heeft als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Vorig jaar waren de winnaars: KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en Buienradar.
Cases inzenden
Vanaf half maart konden cases in vijf verschillende categorieën worden ingezonden door adverteerders, uitgevers, bureaus en andere organisaties.
Best Mobile Advertising Campaign
Best Mobile Interaction Platform - Consumers
Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters
Mobile Marketer of the Year
Best Mobile Business Platform
Voor iedere categorie is een vakjury samengesteld, bestaande uit drie onpartijdige (mobiele) experts die op een objectieve manier alle cases beoordelen aan de hand van strenge criteria. De vakjury selecteert deze week uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal vijf nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van de MMMA 2012. De hoofdjury bestaat dit jaar uit Jan Driessen (BVA), Joris van Heukelom (IAB Nederland), Lot Keijzer (LinkedIn), Sander Kranenburg (PwC) en Gijs Vroom (Emerce). Juryvoorzitter is Frank Eijken.
Ook wordt er dit jaar weer volop gestemd door het publiek op hun favoriete mobiele apps. Stemmen kan nog tot 1 mei via www.mmma.nl.
Mobile Marketing Nederland 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid