Unilever zet aanval in tegen Albert Heijn


In de drie uitingen is steeds een Unilever-product naast een huismerk van Albert Heijn te zien. In de advertenties betoogt het concern dat Calvé Pindakaas, Sun Extra power vaatwastabletten en Robijn wasverzachter beter zijn dan de AH-huismerken.
'Er zijn natuurlijk meer merken pindakaas, maar er is maar een Calvé', is bijvoorbeeld te lezen. En ook: ‘Wij hebben een heel team van experts in dienst, die dag in dag uit, bezig zijn om onze vaatwastabletten te verbeteren. Natuurlijk vinden wij het goed dat er een alternatief is. Maar beter? Die vergelijking durven wij best aan’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoewel Unilever en Albert Heijn na een conflict drie jaar geleden weer goed met elkaar omgaan, is het levensmiddelenconcern blijkbaar gevallen over de blinde test van AH, waarbij in de winkel het eigen huismerk naast het A-merk wordt gezet en mensen zelf kunnen bepalen welke merk zij het beste voor de beste prijs vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid