Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever zet aanval in tegen Albert Heijn

Met drie halve pagina's in de dagbladen zet Unilever onder de kop 'Ah, we gaan vergelijken?' de tegenaanval in tegen Albert Heijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de drie uitingen is steeds een Unilever-product naast een huismerk van Albert Heijn te zien. In de advertenties betoogt het concern dat Calvé Pindakaas, Sun Extra power vaatwastabletten en Robijn wasverzachter beter zijn dan de AH-huismerken.

related partner content for mobile comes here

'Er zijn natuurlijk meer merken pindakaas, maar er is maar een Calvé', is bijvoorbeeld te lezen. En ook: ‘Wij hebben een heel team van experts in dienst, die dag in dag uit, bezig zijn om onze vaatwastabletten te verbeteren. Natuurlijk vinden wij het goed dat er een alternatief is. Maar beter? Die vergelijking durven wij best aan’.

Hoewel Unilever en Albert Heijn na een conflict drie jaar geleden weer goed met elkaar omgaan, is het levensmiddelenconcern blijkbaar gevallen over de blinde test van AH, waarbij in de winkel het eigen huismerk naast het A-merk wordt gezet en mensen zelf kunnen bepalen welke merk zij het beste voor de beste prijs vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in