Unilever zet aanval in tegen Albert Heijn
In de drie uitingen is steeds een Unilever-product naast een huismerk van Albert Heijn te zien. In de advertenties betoogt het concern dat Calvé Pindakaas, Sun Extra power vaatwastabletten en Robijn wasverzachter beter zijn dan de AH-huismerken.
'Er zijn natuurlijk meer merken pindakaas, maar er is maar een Calvé', is bijvoorbeeld te lezen. En ook: ‘Wij hebben een heel team van experts in dienst, die dag in dag uit, bezig zijn om onze vaatwastabletten te verbeteren. Natuurlijk vinden wij het goed dat er een alternatief is. Maar beter? Die vergelijking durven wij best aan’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHoewel Unilever en Albert Heijn na een conflict drie jaar geleden weer goed met elkaar omgaan, is het levensmiddelenconcern blijkbaar gevallen over de blinde test van AH, waarbij in de winkel het eigen huismerk naast het A-merk wordt gezet en mensen zelf kunnen bepalen welke merk zij het beste voor de beste prijs vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid