Overslaan en naar de inhoud gaan

Jean-Pierre Raes weg bij Gsus

Jean-Pierre Raes is weg bij Gsus, waar hij 5 jaar werkte onder andere als general manager.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij gaat nu bedrijven helpen met het realiseren van innovaties en het ontwikkelen van 'spraakmakende' merken. Raes zegt dat hij de ambitie heeft om 'ondernemerschap weer leidend te maken bij marketeers & business developers'.

related partner content for mobile comes here

Hij is daarvoor partner geworden bij Turn ideas into business . Hij zegt: 'De naam zegt het al, we gaan ideeën verwezenlijken'.

Hij doet dat samen met Jan Stroeve (ex Booz&co en Nestlé, en oprichter van TiiB). Het bedrijf richt zich op 'het opbouwen van posities in nieuwe markten ? strategie ontwikkeling, het doen van overnames en het realiseren van nieuwe business concepten'.

Raes won - tot zijn verbazing - met Gsus twee jaar geleden de Nima Marketing Jaarprijs. Vóór Gsus was hij brandmanager bij BAT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in