Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever houdt wereldwijde review digitale bureaus

Unilever gaat het internationale digitale account herzien. Zowel huidige als nieuwe bureaus zijn uitgenodigd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is niet bekend of het concern het account bij één netwerk wil neerleggen. MediaLink moet Unilever helpen in het reviewproces. Het gaat om creatie, web development, online marketing, mobiel, sociale media en data-analyse.

Bureaus die nu voor het digitale deel van het omvangrijke Unilever-account werken zijn WPP&;s Ogilvy; Publicis&; Razorfish; IPG&;s Huge, R/GA en Lowe Profero. Ook het onafhankelijke VaynerMedia heeft Unilever nu als klant. Een aantal pr-bureaus, waaronder Edelman, GolinHarris en Weber Shandwick hebben sociale media onder hun hoede.

In 2012 hield Unilever een mediareview, waarbij media buying aan Mindshare (WPP) kreeg toebedeeld en PHD (OMG) de planning.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in