Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag van de user generated walking fridge-competitie

Twee maanden geleden vroeg Heineken Nederland aan Brandfighters (een online platform waar videotalenten in competitieverband video’s…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee maanden geleden vroeg Heineken Nederland aan (een online platform waar videotalenten in competitieverband video’s maken voor merken) een competitie uit te schrijven voor een zomers vervolg op de ‘walking fridge’ commercial.

related partner content for mobile comes here

De opdracht ‘wat gaat de walking fridge deze zomer doen?’ leverde 33 inzendingen op met een paar uitschieters.

Als beste kwam volgens de jury (die bestond uit de Brandfighters-community (300+ videotalenten), Heineken, reclamebureau TBWA en de oprichters van Brandfighters) de film ‘What men really want’ uit de bus:

De video is gemaakt met een fotocamera en met nul budget.

De videotalenten winnen prijzengeld en hun video komt op te staan. Floris Cobelens, marketingmanager Heineken: ‘Ze waren allemaal erg leuk, met een paar ijzersterke ertussen. De winnaar zullen we plaatsen op onze website en onder de aandacht brengen op internet.’

De nummers 2 en 3:

Op dit moment heeft Brandfighters een wedstrijd lopen voor het nieuwe broodje van Mora, de Rappehap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in