Uitslag van de user generated walking fridge-competitie


Twee maanden geleden vroeg Heineken Nederland aan Brandfighters (een online platform waar videotalenten in competitieverband video’s maken voor merken) een competitie uit te schrijven voor een zomers vervolg op de ‘walking fridge’ commercial.
De opdracht ‘wat gaat de walking fridge deze zomer doen?’ leverde 33 inzendingen op met een paar uitschieters.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls beste kwam volgens de jury (die bestond uit de Brandfighters-community (300+ videotalenten), Heineken, reclamebureau TBWA en de oprichters van Brandfighters) de film ‘What men really want’ uit de bus:
De video is gemaakt met een fotocamera en met nul budget.
De videotalenten winnen prijzengeld en hun video komt op Heineken.nl te staan. Floris Cobelens, marketingmanager Heineken: ‘Ze waren allemaal erg leuk, met een paar ijzersterke ertussen. De winnaar zullen we plaatsen op onze website en onder de aandacht brengen op internet.’
De nummers 2 en 3:
Op dit moment heeft Brandfighters een wedstrijd lopen voor het nieuwe broodje van Mora, de Rappehap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid