
Daarnaast kende de jury drie zilveren en negen maal bronzen prijzen toe. Al het goud en twee van de drie zilveren Esprix werden gewonnen in één categorie, ‘dienstverlening business-to-business’. Doom & Dickson sleepte ook de Adfo Direct publieksprijs in de wacht.
Overige prijzen: Zilver: Grolsch Beugellamp (Draft Worldwide), Club Oxygen (O2 Netherlands/TBWADirect Company) Groot Onderhoud, een one-to-one-bureaucampagne van TBWADirect Company.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftChannel Marketing Manager Project Business
SomfyBrons: Silvo Kruidencarrousel (Comm’pas Reclamemakers), Schop het tot superprof (Heineken Brouwerijen/PMS/Y&R) Baas van eigen bak (Nestlé Purina Petcare/OgilvyOne Worldwide), Renault Kangoo on Tour (Renault Nederland/Creative Force), Pre-launch Citroën C3 (Citroën Nederland/DraftWorldwide Nederland). Nightview (Pearle Opticiens/Benjamens van Doorn Euro RSCG), Kerst Disneyland (Disneyland Resort Paris/TBWADirect Company), Introductie Vodafone Life! (Vodafone/PPGH JWT ‒ Colors) Stop Aids Now! (Miriam) (Stichting Aids Fonds/WWAV Van Rooij).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee