Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweemaal goud bij Esprix

Twee gouden Esprix zijn gisteravond uitgereikt tijdens het gala in Hotel Arena, één voor een bureaucampagne van Doom & Dickson en één…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast kende de jury drie zilveren en negen maal bronzen prijzen toe. Al het goud en twee van de drie zilveren Esprix werden gewonnen in één categorie, ‘dienstverlening business-to-business’. Doom & Dickson sleepte ook de Adfo Direct publieksprijs in de wacht.

related partner content for mobile comes here

Overige prijzen: Zilver: Grolsch Beugellamp (Draft Worldwide), Club Oxygen (O2 Netherlands/TBWADirect Company) Groot Onderhoud, een one-to-one-bureaucampagne van TBWADirect Company.

Brons: Silvo Kruidencarrousel (Comm’pas Reclamemakers), Schop het tot superprof (Heineken Brouwerijen/PMS/Y&R) Baas van eigen bak (Nestlé Purina Petcare/OgilvyOne Worldwide), Renault Kangoo on Tour (Renault Nederland/Creative Force), Pre-launch Citroën C3 (Citroën Nederland/DraftWorldwide Nederland). Nightview (Pearle Opticiens/Benjamens van Doorn Euro RSCG), Kerst Disneyland (Disneyland Resort Paris/TBWADirect Company), Introductie Vodafone Life! (Vodafone/PPGH JWT ‒ Colors) Stop Aids Now! (Miriam) (Stichting Aids Fonds/WWAV Van Rooij).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in