Tweemaal goud bij Esprix


Daarnaast kende de jury drie zilveren en negen maal bronzen prijzen toe. Al het goud en twee van de drie zilveren Esprix werden gewonnen in één categorie, ‘dienstverlening business-to-business’. Doom & Dickson sleepte ook de Adfo Direct publieksprijs in de wacht.
Overige prijzen: Zilver: Grolsch Beugellamp (Draft Worldwide), Club Oxygen (O2 Netherlands/TBWADirect Company) Groot Onderhoud, een one-to-one-bureaucampagne van TBWADirect Company.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBrons: Silvo Kruidencarrousel (Comm’pas Reclamemakers), Schop het tot superprof (Heineken Brouwerijen/PMS/Y&R) Baas van eigen bak (Nestlé Purina Petcare/OgilvyOne Worldwide), Renault Kangoo on Tour (Renault Nederland/Creative Force), Pre-launch Citroën C3 (Citroën Nederland/DraftWorldwide Nederland). Nightview (Pearle Opticiens/Benjamens van Doorn Euro RSCG), Kerst Disneyland (Disneyland Resort Paris/TBWADirect Company), Introductie Vodafone Life! (Vodafone/PPGH JWT ‒ Colors) Stop Aids Now! (Miriam) (Stichting Aids Fonds/WWAV Van Rooij).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid