Twee Nederlandse winnaars Youtube NextUp


De YouTube NextUp-competitie is bedoeld om mensen met een eigen kanaal op YouTube, de zogenaamde YouTube-partners, te stimuleren carrière te maken via YouTube.
YouTube organiseert de NextUp-competitie in Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Spanje, Polen, Rusland en het Verenigd Koninkrijk. YouTube-partners uit deelnemende landen konden meedoen, mits ze tenminste zes publieke video’s hadden geupload en hun kanaal tussen 5000 en 100.000 abonnees heeft.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vijfentwintig winnaars worden een week lang getraind en gecoacht in de nieuwe ‘Creator Space’ van YouTube in Londen. Hier kunnen ze gebruik maken van professionele apparatuur, zoals editing suites en audiovisuele apparatuur. Daarnaast ontvangen ze een filmuitrusting ter waarde van 4000 euro en 3000 euro om te investeren in de kwaliteit van hun video’s. Bovendien helpt YouTube hen om de kwaliteit van hun video’s te verbeteren, hun video’s te promoten en bij het creëren en vasthouden van publiek.
Over de winnaars:
Jerome Fitness
Jeroen Vissers uit Prinsenbeek, Noord-Brabant, maakt video’s waarin hij fitnessoefeningen demonstreert en tips geeft over voeding en beweging. Hij wil graag andere inspireren om gezonder te gaan leven en met vier miljoen views en 15.000 abonnees op zijn YouTube-kanaal bereikt hij veel fitness-fans.
Bekijk hier de inzending van Jerome Fitness.
Cinemates
Peter de Harder en Kelvin Boerma uit Appingedam zijn de bedenkers van en de acteurs in de video’s van Cinemates. Hun droom is om ooit grote Hollywood-films te regisseren. Via hun YouTube-kanaal laten ze hun creatieve talenten zien in korte films met veel special effects. Op dit moment hebben ze ruim 2,3 miljoen views en meer dan 24.000 abonnees.
Bekijk hier de inzending van Cinemates.
Het volledige overzicht met winnaars is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid