Overslaan en naar de inhoud gaan

Top100 Beste Marketingvrouwen

Daar is ‘ie weer: de Top100 Beste Marketingvrouwen van Nederland. De belangrijkste conclusie dit jaar: vrouwen in marketing doen het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bours werkte onder andere aan projecten als de Nike RED campagne uit december 2009, maar ook de WK 2010 merkcampagne Write the Future, met een online lancering via nikefootball.com, Facebook en Twitter. Bours: ‘We hadden 5 miljoen views op Youtube tijdens het Champions League weekend. De Write the Future campagne was een van de meest innovatieve en geïntegreerde global marketingcampagnes ooit.’

related partner content for mobile comes here

Hanneke Faber (41), vice president & global brand franchise leader Pantène (Procter & Gamble, Cincinnati, Ohio), is terug te vinden op plaats 2, gevolgd door Colette Cloosterman (44), directeur formule & marketing Jumbo Supermarkten, op plek 3.

We vroegen dit jaar naar successen, waar zijn de vrouwen trots op? Wat had men het afgelopen jaar bereikt, was er sprake van enig lef, werden er risico’s genomen? En hoe ging het met de eigen carrière? Deed men buiten kantoor ook nog iets aan verrijking van het vak? Wie zijn de rijzende sterren?

De top 10:

1- Lilian Bours, global brand director voetbal Nike
2- Hanneke Faber, vice president & global brand franchise leader Pantène
3- Colette Cloosterman, directeur formule & marketing Jumbo Supermarkten
4- Sheila Struyck, chief marketing officer, SVP Philips Consumer Lifestyle (global)
5- Mie-Leng Wong, global brand director family goodness Unilever
6- Mariken Kimmels, marketing director Heinz continental Europe bij Heinz
7- Jacqueline Smit, consumer & online marketingofficer bij Microsoft
8- Heleen Crielaard, hoofd sponsoring bij directoraat communicatie, Rabobank Nederland
9- Hanneke Willenborg, global brand director Ben & Jerry’s, Unilever
10- Mylène Heystek, marketing directeur Douwe Egberts

De gehele lijst staat in het maartnummer van het Tijdschrift voor Marketing, dat deze week op de mat valt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in