Top100 Beste Marketingvrouwen
Bours werkte onder andere aan projecten als de Nike RED campagne uit december 2009, maar ook de WK 2010 merkcampagne Write the Future, met een online lancering via nikefootball.com, Facebook en Twitter. Bours: ‘We hadden 5 miljoen views op Youtube tijdens het Champions League weekend. De Write the Future campagne was een van de meest innovatieve en geïntegreerde global marketingcampagnes ooit.’
Hanneke Faber (41), vice president & global brand franchise leader Pantène (Procter & Gamble, Cincinnati, Ohio), is terug te vinden op plaats 2, gevolgd door Colette Cloosterman (44), directeur formule & marketing Jumbo Supermarkten, op plek 3.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWe vroegen dit jaar naar successen, waar zijn de vrouwen trots op? Wat had men het afgelopen jaar bereikt, was er sprake van enig lef, werden er risico’s genomen? En hoe ging het met de eigen carrière? Deed men buiten kantoor ook nog iets aan verrijking van het vak? Wie zijn de rijzende sterren?
De top 10:
1- Lilian Bours, global brand director voetbal Nike
2- Hanneke Faber, vice president & global brand franchise leader Pantène
3- Colette Cloosterman, directeur formule & marketing Jumbo Supermarkten
4- Sheila Struyck, chief marketing officer, SVP Philips Consumer Lifestyle (global)
5- Mie-Leng Wong, global brand director family goodness Unilever
6- Mariken Kimmels, marketing director Heinz continental Europe bij Heinz
7- Jacqueline Smit, consumer & online marketingofficer bij Microsoft
8- Heleen Crielaard, hoofd sponsoring bij directoraat communicatie, Rabobank Nederland
9- Hanneke Willenborg, global brand director Ben & Jerry’s, Unilever
10- Mylène Heystek, marketing directeur Douwe Egberts
De gehele lijst staat in het maartnummer van het Tijdschrift voor Marketing, dat deze week op de mat valt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid