Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Toegenomen focus op Marketing intelligence en analytics’

Marketing intelligence en analytics zijn de domeinen waar Nederlandse bedrijven zich in toenemende mate op richten en in specialiseren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de groeicijfers van aanbieders met oplossingen en diensten op het gebied van marketing intelligence en analytics. In 5 jaar tijd is het aanbod hiervan met ruim 6% toegenomen, zostelt het Platform voor Klantgericht Ondernemen naar aanleiding van het Nationaal CRM Marktoverzicht dat het PvKO heeft gepubliceerd.

related partner content for mobile comes here

De groei komt volgens het PvKO overeen met de conclusies uit recente onderzoeken onder marketeers. Inbound marketing wordt als serieuze trend gezien waarbij het inzetten van marketing intelligence een vereiste is.

Begin deze maand gaf Gartner nog aan te verwachten dat in 2017 33% van Fortune 100 bedrijven een informatiecrisis heeft. Het is dan ook te verwachten dat de groei van intelligence en analytics nog wel even doorzet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in