The Body Shop zet mobiele offers in om storetraffic te verhogen
“30% tot 35% van onze emails wordt via mobile devices bekeken. Voor ons is het mobiele kanaal zeer van belang om mensen direct tot actie te laten overgaan" ,aldus Emery Skolfield, (senior director of ecommerce The Body Shop VS).
Relevantie door klantenkaart
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaOm optimale relevantie voor hun klanten te creeëren zijn de aanbiedingen gekoppeld aan hun klantenkaart.
Database opbouwen
The Body Shop VS richt zich voornamelijk op het opbouwen van Brand Awareness en het opbouwen van een database.
Adverteren doet het merk nauwelijks en nadruk ligt op het versturen van gerichte aanbiedingen naar nieuwe of reeds bestaande klanten. De aanbiedingen zijn overigens in de winkel, maar ook via de online shop te gebruiken.
Skolfield: “Mobile biedt met gerichte en relevante aanbiedingen de hoogste kans om de store traffic te verhogen en klanten tot aankoop over laten gaan."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid