Overslaan en naar de inhoud gaan

The Body Shop zet mobiele offers in om storetraffic te verhogen

De Britse winkelketen The Body Shop zet 'mobile offers' in om hun winkelbezoeken en verkopen te stimuleren. Dit doen zij via mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

30% tot 35% van onze emails wordt via mobile devices bekeken. Voor ons is het mobiele kanaal zeer van belang om mensen direct tot actie te laten overgaan" ,aldus Emery Skolfield, (senior director of ecommerce The Body Shop VS).

related partner content for mobile comes here

Relevantie door klantenkaart

Om optimale relevantie voor hun klanten te creeëren zijn de aanbiedingen gekoppeld aan hun klantenkaart.

Database opbouwen

The Body Shop VS richt zich voornamelijk op het opbouwen van Brand Awareness en het opbouwen van een database.

Adverteren doet het merk nauwelijks en nadruk ligt op het versturen van gerichte aanbiedingen naar nieuwe of reeds bestaande klanten. De aanbiedingen zijn overigens in de winkel, maar ook via de online shop te gebruiken.

Skolfield: “Mobile biedt met gerichte en relevante aanbiedingen de hoogste kans om de store traffic te verhogen en klanten tot aankoop over laten gaan."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in