Overslaan en naar de inhoud gaan

Strawberry Frog wint Heineken CL-account

Strawberry Frog is de winnaar van het creatieve account voor Heinekens sponsorschap van de Uefa Champions League. Gisteren werd officieel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de aanstelling wordt het bureau (in Amsterdam en New York) wereldwijd de exclusieve strategische en creatieve partner van Heineken rondom de wedstrijden van Europa’s grootste clubtoernooi.

related partner content for mobile comes here

Strawberry Frog is gekozen, omdat het bureau het merk het beste aanvoelde en de beste ideeën had om de communicatie rond het sponsorschap in te vullen. Het gaat veel meer om het creëren van een thematisch platform dan om een reclamecampagne. Heineken moet gelinkt worden aan de Champions League, waarmee het merk op wereldwijde schaal (verder) geactiveerd wordt, meldt het bureau.
Eerste resultaat is te zien in de late zomer, met een reclamecampagne die tot aan de finale in mei 2006 zal lopen. Heineken maakt niet bekend hoe groot het budget is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in