Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategisch belang internet neemt toe

Ondanks de huidige crisis onder internetbedrijven en in e-commerce in het algemeen, neemt het strategisch belang van internet en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die conclusie trekt NIPO Interactive naar aanleiding van een kleinschalig onderzoek onder de bezoekers van het Smart Business Event in de RAI. Bijna alle bezoekers onderschrijven de stelling dat internet niet meer is weg te denken uit de business-to-business-markt. Ruim tweederde verwacht dat het strategisch belang van internet binnen de eigen organisatie onveranderd zal toenemen. Ruim driekwart is het niet eens met de stelling dat dot.com-bedrijven in Nederland geen kans van slagen hebben. Meer dan de helft van de onderdvraagden verwacht dat de budgetten voor internetactiviteiten in 2002 zullen toenemen. Slechts 5% geeft aan dat de budgetten afnemen.

related partner content for mobile comes here

In totaal werden 112 bezoekers ondervraagd, die werkzaam zijn in interent of e-business organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in