Overslaan en naar de inhoud gaan

Sponsors kwaad over beknotting communicatie OS

Schaatssponsors beklagen zich over de beknotting in hun communicatiemogelijkheden op de Olympische Spelen door de bond NOS NSF.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Advertenties waarmee de bedrijven DSB, SpaarSelect, TVM en Aegon, Deloitte & Touche en Ernst & Young, zich associëren met de OS of de olympische ringen zijn niet toegestaan. Alles wat olympisch is, behoort toe aan de wereldwijde sponsors van het IOC en in Nederland de negen partners van het NOS NSF. Jan Driessen, directeur communicatie van Aegon verwijt de bond starheid. Hij kan het moeilijk verkroppen dat zijn bedrijf investeert in de schaatssport en dat alleen de partners de sportieve successen mogen uitbuiten. Ook Dirk Scheringa van DSB kan publicitair geen enkele kant uit. Hij staat daarom op het punt te stoppen met de sponsoring van de schaatsploeg, zegt hij tegen de GPD-bladen. Het NOS NSF staat wel open voor een gesprek, maar ‘niet tijdens de olympische periode’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in